Wat vinden onze opdrachtgevers van Uitvaart24?
Wij vinden het belangrijk om te weten wat onze opdrachtgevers van ons en onze dienstverlening vinden. Hierdoor zijn eerdere ervaringen niet allen inzichtelijk voor anderen, maar kunnen wij onze dienstverlening constant verbeteren. Omdat wij geloven in heldere communicatie zijn alle ervaringen voor iedereen inzichtelijk en maken wij gebruik van Klantenvertellen voor het verzamelen van reviews.
De meest recente reviews kunt u hier onder vinden.
Wenst u een beoordeling te schrijven? Of heeft u een vraag naar aanleiding van het lezen van een ervaring? Maak dan de keuze uit één van de onderstaande opties.
Vertegenwoordigers van de onderneming stralen dit niet uit, jammer!
Jammer dat er geen beroepskleding gedragen wordt. De meeste mensen dragen aangepaste kleding en de begrafenisonderneming was in een dagelijks kloffie met blote voeten. Dit stoorde me heel erg.
Integer en respectvol
De zorg en afspraken heb ik als zeer positief ervaren. Mijn broer is overleden en had een kleine beurs. Hij had veel gereisd dus van Arnhem waar hij stierf, naar Delft was voor hem geen probleem. Ook wilde hij de uitvaart zo minimalistisch als maar kon. Geen probleem. Voor iets boven de 1000 euro waren we klaar. Als familie hebben we de keus gemaakt de as op te laten sturen en in kleine kring te verstrooien.
We zijn zeer tevreden over de uitvaart en de afhandeling!
Zeer onder de indruk van de kundigheid en de meelevevendheid van het personeel.De uitvaart was af! Een pluim hiervoor!
Zeer postieve ervaring
Wij zijn erg goed bijgestaan door UItvaart24.
Moest nog veel zelf doen
Zie intro
Nette waardige uitvaart
In t begin was de communicatie onduidelijk. Het was niet duidelijk dat de uitvaart in een pakket zat en dat je kon kiezen welk pakket en wat de kosten van elk pakket was. Ook jammer dat er geen persoonlijk bezoek plaats vond. Dit ging alleen telefonisch. We hadden wat tekst aangeleverd om voor te lezen. Blijkbaar was de tekst niet goed voorbereid want het werd een beetje hakkelend opgelezen door de uitvaart begeleiding. Verder was t contact goed. Het was een waardig afscheid.
Begeleiding als zeer prettig ervaren
.
Was gewoon fijn en goet
dienst is goet gedaan en fijn
Rustig, duidelijk, meelevend, je wordt gezien als persoon en niet als nummer
Prettig en goed geholpen duidelijk antwoord op vragen denken goed mee. Het is duidelijk dat iedereen weet wat ze doen en in geven je de begeleiding tijdens een moeilijke periode.
Zeer goed
Alles wat er rond een technische crematie moet gebeuren kon snel geregeld worden. Daarna verliep alles duidelijk, zorgvuldig en zonder problemen.
Mijn ervaring is met gemengde gevoelens!
Mijn ervaring is dat er weinig persoonlijk contact is! Alles via email,met verschillende personen! Beetje jammer. Vooral in zo'n tijd hebben mensen behoefte aan persoonlijk contact,geen email berichten! Ook jammer dat de gene die thuis is geweest om alles te regelen,niet de dienst heeft geleid! Weer een ander,die je dus tot aan de uitvaart niet gezien hebt! (Gelukkig wel gesproken!) Ook de afspraken waren niet op elkaar afgestemd. Tijdens het regelen van de uitvaart werd mij verteld dat ik achteraf de rekening zou krijgen!(als alles verrekend zou zijn) Vervolgens krijg ik 2dagen later een email of ik even wil betalen! Zo niet netjes! Iemand staat nog boven de grond,je hebt een hoop te regelen,en te doen! En was niet de afspraak! Het gene wat mij het meest geraakt heeft is de opmerking die de gene aan de telefoon maakte,toen mijn vriendin voor mij contact opnam omdat ik baalde van al die email en niet normaal gebeld werd, u moet niet te veel verwachten,u heeft maar een budget crematie!!!! Sorry,zijn wij dan geen mensen?? Die opmerking is erf ongepast en absoluut niet netjes! Gelukkig wel goed gesprek gehad met het hoofd van uitvaart 24,waarna er Gelukkig ook een goed gesprek plaats vond met de gene die de uitvaart ging leiden! De uitvaart zelf ging Gelukkig allemaal netjes en goed! (Heb daar echt over wakker gelegen!) Eind goed,al goed! Miranda van der Meer
Geachte mevrouw,
Wat vervelend dat u onze dienstverlening op deze wijze heeft ervaren.
Wij trachten alle afspraken die gemaakt zijn, n.a.v. persoonlijk contact, te bevestigen per email.
Juist om te zorgen voor een stukje rust en daarmee ruis weg te nemen.
Gedurende de week van de uitvaart polsen wij op meerdere momenten hoe onze dienstverlening wordt ervaren en durven daarbij ook kritisch naar onszelf te kijken.
Nog voor de uitvaart heeft onze leidinggevende contact met u gehad en daarbij direct geschakeld om de onrust weg te nemen en zorg te dragen voor een dienst zoals u dat voor ogen had.
Ook via deze weg willen wij onze excuus aanbieden voor de miscommunicatie, maar ben oprecht blij dat u eindigt met 'eind goed, al goed'!
Oprechte groet,
Jan-Jaap Palma
Uitvaart24
Tevreden.
Zakelijk, respectvol en alles is telefonisch geregeld. Dat was in dit geval prima. Wel nog later voor 5 personen extra moeten betalen, dit was wel bekend, maar had gehoopt dat dat niet had gehoeven. Of Uitvaart24 achteraf de goedkoopste was, kan ik niet zeggen.
Nette correcte verzorging
nette correcte verzorging
Priema behandelt
ik hebt het heel fyn ervaren
Prima+
Beter dan verwacht. Alles ging goed en daar bovenop: Ging snel, Zijn proactief, duidelijke uitleg, duidelijke brief met info/instructies, rustige neutrale benadering, niet opdringerig. Ik zag erg op tegen het regelen en contact met uitvaart onderneming maar in dit geval gelukkig volkomen onterecht. dank