Wat vinden onze opdrachtgevers van Uitvaart24?

Wij vinden het belangrijk om te weten wat onze opdrachtgevers van ons en onze dienstverlening vinden. Hierdoor zijn eerdere ervaringen niet allen inzichtelijk voor anderen, maar kunnen wij onze dienstverlening constant verbeteren. Omdat wij geloven in heldere communicatie zijn alle ervaringen voor iedereen inzichtelijk en maken wij gebruik van Klantenvertellen voor het verzamelen van reviews.

De meest recente reviews kunt u hier onder vinden.

Wenst u een beoordeling te schrijven? Of heeft u een vraag naar aanleiding van het lezen van een ervaring? Maak dan de keuze uit één van de onderstaande opties.

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Een prettig en aardig kontakt .goede professionele hulp en overleg.zeker aan te bevelen. Heel hartelijke dank.

Chistien 06 juni 2017

4 sterren: goede service, goed behandeld

Vriendlijk hulpvaardig contact! prima

angelica 06 juni 2017

4 sterren: goede service, goed behandeld

Persoonlijk, stipt, keurig.

anoniem 06 juni 2017

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goed contact met de medewerkers. Zij denken met je mee dat is heel fijn. Prachtige ruimte voor het rouwbezoek en keurige begeleiding. Ik kwam er alleen later achter dat er in principe alleen rouwbezoek tijdens kantooruren kon. Dit wordt nergens vermeld op de website of offerte. Na bijbetaling was dit gelukkig toch een mogelijkheid. Dus helemaal transparant zijn de kosten niet. Daar wordt wel reclame voor gemaakt.

Marcel 04 juni 2017

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

De hele uitvaart en de begeleiding hebben we als vakkundig en professioneel ervaren. Kortom een hele dikke pluim voor de uitvoer van het laatste afscheid van onze vader en opa.

Will 02 juni 2017

4 sterren: goede service, goed behandeld

Alles was perfect

robert 02 juni 2017

4 sterren: goede service, goed behandeld

De dag is keurig zonder problemen verlopen en alles ging netjes op volgorde van planning.Familie was zeer tevreden.

sonja 02 juni 2017

4 sterren: goede service, goed behandeld

Alles correct geregeld en steeds goed contact

Elly 01 juni 2017

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Bij een trieste gebeurtenis als een overlijden ben je gebaat bij een goede begeleiding inzake de uitvaart. Uitvaart24 voldoet aan alle eisen die je daar aan kunt en mag stellen. Steekwoorden zijn voor mij daarbij; persoonlijk, professioneel, respectvol en deskundig. Ook wanneer de dienstverlening verder ging dan standaard werd dat uitermate snel opgelost. In één woord uitstekend!

Rina 01 juni 2017

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Ik heb het contact heel prettig ervaren zeer deskundig geholpen het contact was zeer prettig dacht ook goed met ons mee van mij als cijfer een dikke 10

Helma 31 mei 2017

4 sterren: goede service, goed behandeld

Waardige communicatie. goede afspraken

Jeroen 30 mei 2017

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Allees perfect gegaan beter dan ik verwacht

Vitali 30 mei 2017

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

We zijn zeer tevreden over de uitvaart van Tonnie Wissink Geurts. Het was een zeer professionele bijeenkomst, verzorgd door Sjouk. Hij heeft het bijzonder goed gedaan. Complimenten hiervoor. Ook de organisatie die mijn tante heeft ophaald heeft het zeer mooi gedaan. Dank voor alle goede zorgen.

Johan 29 mei 2017

4 sterren: goede service, goed behandeld

In korte tijd in goed overleg bijna alle zaken goed kunnen regelen. Wellicht ter overweging de mogelijkheid van een extra eenvoudige goedkope kist.

Leo 29 mei 2017

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Na het overlijden van onze moeder van 89 jaar paste de begrafenisondernemer Patsy de uitvaart aan op onze bescheiden wensen. Onduidelijkheden die na drie dagen ontstonden werden niet per mail of telefonisch opgelost, maar de manager van Patsy, Anne Wieb kwam diezelfde ochtend persoonlijk langs om de uitvaartwensen nog een keer door te spreken. We wisselden van locatie, omdat de aula van de dependance van begraafplaats Rhijnhof in Leiden -het Holiday Inn hotel- niet vooraf getoond kon worden (alleen op afspraak, en op een andere dag). Daarbij vonden we de ontvangst bij het Holiday Inn hotel kil en ongeïnteresseerd. De communicatie was open, empathisch en helder. Tijdens de uitvaart was men bescheiden op de achtergrond aanwezig. Met respect werd onze moeder tijdens haar laatste afscheid behandeld.

J. 24 mei 2017