Wat vinden onze opdrachtgevers van Uitvaart24?
Wij vinden het belangrijk om te weten wat onze opdrachtgevers van ons en onze dienstverlening vinden. Hierdoor zijn eerdere ervaringen niet allen inzichtelijk voor anderen, maar kunnen wij onze dienstverlening constant verbeteren. Omdat wij geloven in heldere communicatie zijn alle ervaringen voor iedereen inzichtelijk en maken wij gebruik van Klantenvertellen voor het verzamelen van reviews.
De meest recente reviews kunt u hier onder vinden.
Wenst u een beoordeling te schrijven? Of heeft u een vraag naar aanleiding van het lezen van een ervaring? Maak dan de keuze uit één van de onderstaande opties.
Goed bereikbaar en heldere communicatie
Professioneel en meelevend. Corinne was goed te bereiken en heeft alles tot in de puntjes goed verzorgd. De uitvaart werd vooral een mooi en eervol afscheid voor mijn moeder. Waar we ondanks het verdriet met een goed gevoel op terug kunnen kijken.
Zeer tevreden.gehol
Uitvaart24 heeft de crematie van mijn moeder verzorgd .Mijn contact met hen is soepel en prettig verlopen en alles is gegaan zoals was afgesproken.Ik ben telefonisch altijd vriendelijk en geduldig geholpen door zeer aardige medewerkers.Ze hebben alles prima geregeld wat mij rust gaf.Hartelijk bedankt daarvoor.
Vertrouwd
Thea van Veenschoten heeft in 2019 de uitvaart verzorgd van mijn moeder. Wij hebben haar gevraagd om dit ook te doen voor mijn vader. Toen voelde het goed en deze keer ook. Met aandacht en integriteit is de uitvaart verzorgd. Goede service en betrokkenheid in totaliteit. Het enige minpuntje is dat ik een mail ontving onder een verkeerde naam met de vraag deze beoordeling te doen.
Uitvaart24 neemt echt alle zorg uit handen
Met dank aan Uitvaart24 is de uitvaart van mijn man precies geworden zoals ik hem had bedacht en zoals ik denk dat hij het had gewild. We kijken terug op een mooie ceremonie en uitvaart, ondanks het uitermate verdrietige gegeven dat we het moesten organiseren. Er wordt aan alle kanten met je meegedacht en meegeleefd. In ons geval begon dat al in Italie, waar procedures toch anders verlopen dan in Nederland. Ook al die zorg is meteen uit handen genomen en geregeld.
Fijne organisatie om mee te werken! Warm, deskundig en adequaat.
Snelle service, zorg voor het opbaren en het regelen van de uitvaart liep soepel en snel. Steeds werden alle mogelijkheden besproken, en ook al onze ideeën werden gemakkelijk meegenomen in onze wens om een mooi afscheid te organiseren. Daarmee is het ook gelukt om een mooi afscheid neer te zetten. -------------------------------------------- Organisatorisch liep het contact heel soepel. Op kantoor en op locatie is iedereen goed op de hoogte van elkaar. Uitvaart24 is een hele prettige club om in zulke moeilijke dagen mee samen te werken. Onze uitvaart was in Hoogeveen, terwijl wij als organiserende familie door het hele land wonen.
Heel goed
Snel, met respect en zoals afgesproken. Ik kijk met een goed gevoel terug op de uitvaart van mijn man. Er waren geen verborgen kosten, ik werd ontzorgd.
Zeer goed gezien de lage kosten.
Ik weet dat ophalen in avond & weekend meer kosten zijn, maar ook dan nog vele malen voordeliger dan mijn plaatselijke Crematorium die €1998,- vraagt en veel aanbied en dat is achteraf bijbetalen! Wel is vragen naar welk Crematorium als je de as niet laat strooien maar wilde ophalen, want je weet anders niet waar je naar toe moet. Ik vroeg Delft, en ging prima zonder extra kosten. De 30 dagen wettelijk is dag Crematie + 1 dus bij 3 Juli is 4 Augustus ophalen, en niet zoals plaatselijk 6 maanden en bij Budget bijbetalen. Ook het Engelse formulier voor vliegtuig gratis erbij wat elders weer Factuur opleverde. Keurige verzegelde Asbus en tasje en niets Budget aan. Ook mijn buurvrouw die plaatselijk ruim €9000 kwijt was kreeg zelfde steentje op de asbus, en dat na 6 maanden pas? Geen gezeur van familie en buren en mooi stil afscheid na 94 jaren.
Eenvoudig
Lokaal was niet echt aantrekkelijk. De "ontvangsthal" ook niet. De vertegenwoordigend persoon mengde zich al snel in ons gezelschap. Jammer. Vond het erg sneu hoe mijn broer er bij lag, maar dat heeft een andere achtergrond en heeft niets te maken met de presentatie.
Geachte heer Quaedvlieg,
Wij zijn altijd verheugd als nabestaanden een beoordeling plaatsen.
Positief of negatief; daar kunnen wij namelijk in beide gevallen iets mee!
In dit geval voelt het echter wat vreemd aangezien wij in opdracht van de gemeente de uitvaart hebben verzorgd.
De gemeente heeft de uitvaart bekostigd, met gemeenschapsgeld, omdat niemand anders dit wilde of kon doen.
Een uitvaart in opdracht van de gemeente gebeurt zo sober mogelijk tegen kosten die zo laag mogelijk zijn.
Bij de gemeente is het niet gebruikelijk dat er überhaupt een moment van afscheid kan plaatsvinden.
Dit is gebeurt dankzij onze bemoeienis met oog voor de nabestaanden.
Zonder hen daarvoor kosten in rekening te brengen!
Iedereen mag uiteraard zijn/haar mening hebben, maar u zult begrijpen dat het, gezien deze situatie, bij mij mijn wenkbrauwen doet fronzen.
Met oprechte groet,
Jan-Jaap Palma
Uitvaart24
Is uitstekend verlopen
Is uitstekend verlopen
Redelijk
1x persoonlijk contact met de uitvaarbegeleider en als wij vragen hadden dan kon dat via de mail en gereageerde de uitvaartbegeleider. 1x heeft de uitvaartbegeleider zelf gebeld met hoe het met ons gaat. 2de persoonlijke contact was bij de uitvaart zelf. We hadden graag wat meer persoonlijk contact gehad. Wat voor ons erg hard overkwam, was dat de rekening voor de crematie betaald moest worden. Je weet dat je moet betalen, maar je bent nog bezig om alles te verwerken.
Geachte mevrouw Nolting,
Dank voor de genomen moeite om een beoordeling te plaatsen.
Vervelend om te lezen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachtingen heeft voldaan.
Onze uitvaartleiders staan juist voor de persoonlijke begeleiding en zijn zowel telefonisch, per email en ook vaak per whatsapp bereikbaar.
Excuus als wij dit niet duidelijk genoeg hebben gecommuniceerd.
Wij zullen dit intern bespreken en bekijken hoe wij dit verder kunnen verbeteren.
Kan mij goed voorstellen dat het hard kan overkomen dat de kosten, met uitzondering van het deel wat gedekt wordt door de verzekering, vooraf betaald moet worden.
Hier zijn wij transparant over op onze website, maar ook tijdens de persoonlijke bespreking.
Als uitvaartbedrijf wil je bezig zijn met de uitvaart en zo min mogelijk tijd bezig zijn met het financiële aspect. In het verleden stuurden wij de nota achteraf en waren wij als bedrijf ontzettend veel tijd kwijt aan het innen van de facturen. Tijd die wij juist willen inzetten om u te ontzorgen.
Nogmaals dank voor het gestelde vertrouwen en onze manager zal in de komende dagen telefonisch contact met u opnemen om u onvrede weg te nemen.
Met vriendelijke groet,
Jan-Jaap Palma
Uitvaart24
Slecht
Wij vonden dat degene die kwamen om mijn moeder af te leggen niet professioneel Ze begonnen direct met het afhalen van haar sieraden wat niet zachtjes ging De mannen die er waren zagen er ook niet niet fris uit Ze hadden vieze broeken aan met vlekken Gelukkig heeft mijn dochter haar oma zelf gewassen en aangekleed We hadden het gevoel dat het allemaal zo snel mogelijk moest gebeuren We hadden nadrukkelijk gevraagd voor een vingerafdruk van mijn moeder waarvan wij ook dachten dat ze dat hadden gedaan en wij die zouden ontvangen op de dag dat ze opgehaald zou worden om naar het crematorium te gaan Maar op de dag van de crematie hebben ze pas een vingerafdruk gemaakt waar wij helemaal niks mee kunnen En na haar overlijden hebben ze schelpjes in haar ogen gedaan en dat is waarschijnlijk hard gegaan waardoor mijn moeder een blauw oog had En na 3 dagen werdt mijn moeder blauw om haar mond waarvoor wij gebeld hebben Werdt niks mee gedaan Dus wij hebben haar oog en mond zelf gepoederd omdat dit geen leuk gezicht was En al helemaal niet voor de kleinkinderen Wel een pluim voor Peter die de uitvaart prima heeft geregeld
Geachte mevrouw Marga,
Fijn dat u de moeite heeft genomen om uw ervaring te delen.
Uiteraard ontzettend vervelend om te lezen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachtingen heeft voldaan.
Onze mensen zetten zich dag en nacht in met één oprechte insteek en dat is nabestaanden bijstaan en ontzorgen.
Dat ons dat bij u niet gelukt is betreur ik en daarvoor mijn oprechte excuses.
Ons management zal deze week met u in contact komen om uw ervaring verder te bespreken zodat wij herhaling in de toekomst kunnen voorkomen, maar vooral om te kijken hoe wij u gevoel van onvrede weg kunnen nemen.
M.b.t. de verkleuring;
Oog(kassen), mond(hoeken) en de gebieden rondom de nagels zijn de eerste plekken waar verkleuring ontstaat na het moment van overlijden. Het sluiten van de mond en ogen gebeurt met alle respect voor de overledene. Ik kan u oprecht verzekeren dat verkleuring niet ontstaat door onze werkwijze, maar echt door het lichaam zelf na het moment van overlijden.
Met oprechte groet,
Jan-Jaap Palma
Uitvaart24
Betrokken, professioneel en vriendelijk
Zie: hierboven.
Heel goed verzorgd met persoonlijke aandacht
De persoonlijke aandacht en het vervullen en meedenken met al mijn wensen en verzoeken gaf een fijn gevoel. Ook fijn dat er altijd een hele snelle reactie kwam als ik belde of mailde.
Gewoon een uitstekende ervaring gehad
Goed geholpen, begeleid, en Anita Gromme heeft de uitvaart fantastisch gedaan volgens wens. Keurig geïnformeerd!
Goed geregeld
Alles goed geregeld door Anita. Wel jammer dat de bloemen en de tekst van de linten niet op bevestiging stonden. Ook de uitvaart zelf door Michael was netjes verzorgd.