Wat vinden onze opdrachtgevers van Uitvaart24?

Wij vinden het belangrijk om te weten wat onze opdrachtgevers van ons en onze dienstverlening vinden. Hierdoor zijn eerdere ervaringen niet allen inzichtelijk voor anderen, maar kunnen wij onze dienstverlening constant verbeteren. Omdat wij geloven in heldere communicatie zijn alle ervaringen voor iedereen inzichtelijk en maken wij gebruik van Klantenvertellen voor het verzamelen van reviews.

De meest recente reviews kunt u hier onder vinden.

Wenst u een beoordeling te schrijven? Of heeft u een vraag naar aanleiding van het lezen van een ervaring? Maak dan de keuze uit één van de onderstaande opties.

No-nonsense, serieuze, respectvolle en budget-vriendelijke uitvaartonderneming

Wij hebben goede ervaringen met Uitvaart24 en met onze uitvaartonderneemster Karenze Duiverman. Uitvaart24 is duidelijk, correct, vriendelijk, nemen de tijd en hebben ons goed bijgestaan in alle zaken regelen in een periode waarin je dat ook echt nodig hebt. Een no-nonsense, serieuze edoch respectvolle en ook nog eens een budget-vriendelijke uitvaartonderneming. Dank voor de goede zorg en nazorg. Het enige wat mis ging was het bloemstuk, dit is correct opgelost door Uitvaart24.

Postma 06 december 2023

Zeer goed

Zijn stipt, correct en deskundig. Werken zeer professioneel en snel, zonder het menselijke aspect uit het oog te verliezen.

Paul van Alphen 03 december 2023

Zeer goed

Ik had het idee dat er naar mij geluisterd werd en dat doe je goed vond het ook wel leuk dat het vrouwen was

Marga pors -Gerdes 03 december 2023

Snel, efficient

Snel en duidelyk

Sigried 03 december 2023

Zorgzaam

Prima en proffesioneel

Alexander 01 december 2023

Zeer prettige en humane uitvaartbegeleiding!

Van begin tot eind een zeer prettige en humane uitvaartbegeleiding gekregen voor en na het overlijden van mijn vader door Uitvaart24!

Ingeborg Klijnstra 01 december 2023

Onpersoonlijk, puur gericht op verdienen en grove en totaal niet emphatische medewerker.

In een zeer kwetsbare periode ben je op zoek naar professionele begeleiding, maar ook iemand die gepast en emphatisch handelt. Wat ons betreft ben je dan bij Uitvaart24 aan het verkeerde adres. Alles kan snel snel geregeld worden (bloemen bestelt u via deze website, kaarten via deze) waarbij ze een fijne commissie opstrijken. Om misselijk van te worden. En dan ook een paar weken later nog bellen om te vragen hoe de uitvaart is gegaan, en een zeer ongepaste opmerking maken! Voor ons nooit meer Uitvaart24!

Reactie van Uitvaart24:

Geachte mevrouw,

Bedankt voor het delen van uw ervaring en plaatsen van de review.

Wij vinden het erg vervelend om uw ervaring te lezen, dit is absoluut niet waar Uitvaart24 voor staat. Wij hebben getracht contact met u op te nemen om hierover met u in gesprek te gaan, maar krijgen helaas geen contact met u.

In de dagen naar aanloop van de uitvaart is er altijd intensief contact. In deze dagen vragen wij of er vertrouwen is in onze uitvaartleider, zodat er een aanpassing gemaakt kan worden. Hierop hebben wij geen negatieve reactie gekregen. Tevens bellen wij inderdaad na een periode van rust nogmaals na om te vragen of er nog punten van aandacht zijn. Zo kan de dienstverlening van Uitvaart24 zich constant positief ontwikkelen. Daarnaast kunnen wij ondersteunen bij voor nabestaanden onbeantwoorde vragen.

Bij Uitvaart24 zijn er producten en diensten die via partners besteld kunnen worden. Vanwege administratieve last en financiële risico's ontvangt Uitvaart24 hier een minimale (!) commissie voor, in tegenstelling tot andere aanbieders.

Ook na intern onderzoek bij onze collega's en het inzien van diverse gesprek- en uitvaartverslagen kunnen wij uw gevoel m.b.t. het contact met onze medewerkers en de ongepaste opmerking niet plaatsen.

Wij vinden het oprecht vervelend om uw ervaring zo te lezen, en wilden daarom ook graag met u in gesprek gaan. Zo kunnen wij de details van uw ervaring tot ons nemen en hier actie op ondernemen. Helaas is dit niet gelukt.

Ervan uit gaande dat bovenstaande uitleg u enige opheldering heeft gegeven wensen wij u voor nu alle sterkte toe.

Met oprechte groet,
Javen Brouwer

Desiree 01 december 2023

Prima, vriendelijke en snelle service

Zo goed als alles was zeer positief. Een klein puntje van aandacht is voor mij, he5 ophalen van de overledene. De ‘kraaien’ die heel vlot opgetrommeld waren, hadden er overduidelijk geen zin in deze avond. Dat was zeer opvallend. Verder zijn we zeer tevreden.

AW 29 november 2023

Keurig netjes

Keurig netjes .ook nog netjes na gebeld. Onze ervaring is dus erg goed . Dank u wel Met vriendelijke groeten Fam de Niet

Marco 29 november 2023

Alles is, in overleg, goed geregeld, ook met de verzekering.

Door dat de zaken goed zijn afgehandeld kunnen wij, de neven en nichten, een berustende afsluiting maken.

D.P.den Held 29 november 2023

Prima

Ik ben tevreden over hoe uitvaart 24 mij heeft te woord gestaan en dat ik het as op de zelfde dag kon ophalen van mijn ouders.

Brigitte 27 november 2023

Een mooie dienst

Zowel ik zelf als de bezoekers vonden het respectvol en een fijne uitvaart.

JWP Zandvliet 27 november 2023

Heldere communicatie en afspraken nagekomen.

Uitstekend telefonisch te woord gestaan en heldere uitleg ontvangen. Afspraken correct nagekomen.

Gerard 27 november 2023

Ondersteunend

Mijn ervaring met UItvaart24 was over het algemeen vrij goed. Met een paar kanttekeningen. De medewerkers die mijn overleden moeder kwamen verzorgen waren zeer zakelijk en gehaast. Waardoor je erg het medeleven en gevoel miste voor ons als familie als voor de overledene. Het uitzoeken en bestellen van de rouwkaarten is ook helemaal misgegaan en buiten een telefoontje van de manager van Uitvaart24, geen enkele genoeg doening of vorm van excuus vanuit de drukker. Dit heb ik als zeer pijnlijk en traumatisch ervaren. De uitvaartleidster daarin tegen was geweldig, hulpvaardig, begripvol en meelevend.

Reactie van Uitvaart24:

Beste mevrouw van Rooijen,

Bedankt voor het delen van uw ervaring en wij vinden het oprecht vervelend dat u deze ervaring heeft.

Bij verzorgen met familie dienen wij personeel én de locatie beschikbaar te hebben op het moment dat u dat wenst. Hieraan zijn kosten verbonden die in dit geval niet door de polis worden vergoed.

De overige diensten heeft u ons niet voor betaald omdat deze binnen de beschikbare uitvaarpolis vielen. Die diensten zijn ook geleverd.

Het is ons niet volledig helder voor welke diensten u te veel betaald heeft.

Indien u het wenst vernemen wij graag verdere informatie hierover op contact@uitvaart24.nl. Zo kunnen wij uw gevoel beter begrijpen en daar actie op ondernemen.

V.w.b. het begeleiden van het maken van de rouwkaarten pakken wij dat intern op ter verbetering.

Via deze weg willen wij u nogmaals alle sterkte wensen voor de komende tijd.

Met warme groet,
Javen Brouwer

Sandra Timmermans 27 november 2023

Goed en netjes geregeld verzorgd

Niets aan toe te voegen

Antoinette 27 november 2023