Wat vinden onze opdrachtgevers van Uitvaart24?
Wij vinden het belangrijk om te weten wat onze opdrachtgevers van ons en onze dienstverlening vinden. Hierdoor zijn eerdere ervaringen niet allen inzichtelijk voor anderen, maar kunnen wij onze dienstverlening constant verbeteren. Omdat wij geloven in heldere communicatie zijn alle ervaringen voor iedereen inzichtelijk en maken wij gebruik van Klantenvertellen voor het verzamelen van reviews.
De meest recente reviews kunt u hier onder vinden.
Wenst u een beoordeling te schrijven? Of heeft u een vraag naar aanleiding van het lezen van een ervaring? Maak dan de keuze uit één van de onderstaande opties.
Goed
Prima
Gewoon netjes verzorgd
Mijn ervaring is goed met Uitvaart 24
Heel erg positief
Vooral de begeleiding van de uitvaartverzorger was zeer goed (Cees Jan van de Berg), maar ook de administratieve afdeling was zeer meelevend en coulant ,kortom ,het was allemaal zeer positief met vriendelijke groet John
Vertegenwoordigers van de onderneming stralen dit niet uit, jammer!
Jammer dat er geen beroepskleding gedragen wordt. De meeste mensen dragen aangepaste kleding en de begrafenisonderneming was in een dagelijks kloffie met blote voeten. Dit stoorde me heel erg.
Integer en respectvol
De zorg en afspraken heb ik als zeer positief ervaren. Mijn broer is overleden en had een kleine beurs. Hij had veel gereisd dus van Arnhem waar hij stierf, naar Delft was voor hem geen probleem. Ook wilde hij de uitvaart zo minimalistisch als maar kon. Geen probleem. Voor iets boven de 1000 euro waren we klaar. Als familie hebben we de keus gemaakt de as op te laten sturen en in kleine kring te verstrooien.
Zeer postieve ervaring
Wij zijn erg goed bijgestaan door UItvaart24.
Nette waardige uitvaart
In t begin was de communicatie onduidelijk. Het was niet duidelijk dat de uitvaart in een pakket zat en dat je kon kiezen welk pakket en wat de kosten van elk pakket was. Ook jammer dat er geen persoonlijk bezoek plaats vond. Dit ging alleen telefonisch. We hadden wat tekst aangeleverd om voor te lezen. Blijkbaar was de tekst niet goed voorbereid want het werd een beetje hakkelend opgelezen door de uitvaart begeleiding. Verder was t contact goed. Het was een waardig afscheid.
Was gewoon fijn en goet
Dienst is goet gedaan en fijn
Zeer goed
Alles wat er rond een technische crematie moet gebeuren kon snel geregeld worden. Daarna verliep alles duidelijk, zorgvuldig en zonder problemen.
Tevreden.
Zakelijk, respectvol en alles is telefonisch geregeld. Dat was in dit geval prima. Wel nog later voor 5 personen extra moeten betalen, dit was wel bekend, maar had gehoopt dat dat niet had gehoeven. Of Uitvaart24 achteraf de goedkoopste was, kan ik niet zeggen.
Priema behandelt
Ik hebt het heel fyn ervaren
Zeer tevreden
Wij vinden uitvaart24 heel goed ook in omgang met de nabestaanden, heel meelevend, goede uitleg van verzorging, eventuele vragen worden duidelijk beantwoorden, en het meenemen van de overledene ging met veel respect waar ik kippenvel van kreeg, mijn complimenten naar uitvaart24.
Geweldig
De ontvangst was heel mooi.Wij hadden een mooie familie kamer en de Meneer die ons begeleidde was super .Het wordt vakkundig en met gepaste afstand begeleid.Service en informatie goed.Wij zijn heel tevreden en daardoor konden wij ons op het afscheid richten met ons verdriet.
Zeer professioneel en erg behulpzaam
Na het overlijden van me vader. Hebben ze ons erg goed geholpen en begelijd. Naar een mooie uitvaart. Ben er zeer tevreden over.
Op zich goed.
Mijn ervaring met de uitvaartvereniging is goed. De begeleiding was goed. Er werden goede adviezen gegeven en er werd ook geluisterd naar onze eigen wensen. Jammer was het wel dat kosten voor de verzorging van mijn vrouw in rekening werden gebracht terwijl ik haar zelf helemaal verzorgd had. Ook werd de "ondersteuning aan de familie bij de aangifte van overlijden bij de gemeente" in rekening gebracht, terwijl die ondersteuning niet is gegeven. De uitvaartvereniging heeft namelijk zelf de aangifte bij de gemeente gedaan, conform onze afspraak, maar dit ook in rekening gebracht. Dus nu hebben we twee maal betaald voor aangifte bij de gemeente. Dit zou in voorkomende gevallen beter kunnen.