Wat vinden onze opdrachtgevers van Uitvaart24?
Wij vinden het belangrijk om te weten wat onze opdrachtgevers van ons en onze dienstverlening vinden. Hierdoor zijn eerdere ervaringen niet allen inzichtelijk voor anderen, maar kunnen wij onze dienstverlening constant verbeteren. Omdat wij geloven in heldere communicatie zijn alle ervaringen voor iedereen inzichtelijk en maken wij gebruik van Klantenvertellen voor het verzamelen van reviews.
De meest recente reviews kunt u hier onder vinden.
Wenst u een beoordeling te schrijven? Of heeft u een vraag naar aanleiding van het lezen van een ervaring? Maak dan de keuze uit één van de onderstaande opties.
Voldoende
De uitvaartverzorgster was prima , vond het wel vervelend zelf de kaarten te moeten regelen
Geachte mevrouw, Beste Marian,
Dank voor uw beoordeling en vervelend dat u het zelf maken van de kaart als vervelend heeft ervaren.
Uitvaart24 beidt nabestaande een platform waarbij zij zelf rouwkaarten kunnen ontwerpen. Indien wenselijk bieden wij hier de nodige ondersteuning bij.
Wij vinden het jammer dat de mogelijkheid tot ondersteuning het vervelende gevoel niet heeft kunnen voorkomen. Evenwel stellen wij het delen van uw positieve ervaring met onze uitvaartverzorgster ook op prijs.
Wij wensen u alle sterkte toe voor de komende tijd.
Met warme groet,
Javen Brouwer
Uitvaart24
Prima
Het was allemaal korrelt geregeld zoals ik had verwacht
Geen moment het gevoel gehad dat er iets mis kon gaan of vergeten kon worden.
In 2017 heeft Uitvaart24 de uitvaart van mijn moeder verzorgd en dit was heel goed bevallen. Na het overlijden van mijn vader dit jaar wederom gekozen voor Uitvaart24 en deze keuze was juist. De uitvaart werd deze keer verzorgd door Corinne Jonkers. Een uiterst betrokken, begripvol en prettig persoon met verstand van zaken.
Waardig
De uitvaart van onze moeder was een heel mooi en serene. De mensen van Uitvaart 24 hebben ons heel goed begeleid en alles is met heel veel respect gedaan. Zowel de bespreking over de wensen van de uitvaart als de uitvaart zelf. Tijdens de crematie was er een heel fijn gevoel, zowel tijdens als na de crematie. We hebben allemaal een heel fijn gevoel hieraan over gehouden. De mensen die dit voor verzorgd hebben willen wij met liefde bedanken.
De wijsheid, rust en samenwerking in een toch moeilijke tijd.
Wij wisten dat de persoon man 91, waarvoor de uitvaart moest geregeld worden, tevreden was hoe het ook voor zijn vrouw gedaan was. Het verzoek van hem om ook alles te laten verzorgen door uitvaart 24 gaf hiermee rust. Niets werd er aan het lot overgelaten. Wanneer nodig bereikbaar per mail of telefonisch. De samenwerking met Thea was weer prettig. Een voorbereiding waar met een kundig ook nog naar gekeken werd. Als de enige zoon zei dat "deze crematie erg geborgen voelde" en ook binnenkwam met de "muziek" , Dan kan deze moeilijke tijd goed worden verwerkt. Iedereen dank jullie wel !
Zeer goed
Wij zijn erg blij met hoe jullie onze oma/moeder hebben verzorgd. Ze lag er mooi goed verzorgd bij. Erg bedankt voor dit laatste stukje, die we mooi hebben kunnen afsluiten dankzij jullie. Ook zijn jullie goed bereikbaar. En liep het contact goed. Bedankt voor alles.
Heel fijn
Uitvaart was helemaal in de guest van mijn moeder, heel fijn
Fantastisch geholpen
Goed geholpen , daar er in het Maasstad de papieren waren zoek geraakt , zijn wij door uw bedrijf verder geholpen zonder te betalen. Alsnog dank daarvoor
Meteen na overlijden fijn contact
Ondanks akelige familierelaties bleef de uitvaartverzorgster professioneel. Omgaan met narcisten is heel moeilijk, dus petje af. Het team van de laatste verzorging was echt top, zeer respectvol voor mijn vrouw, mijn moeder tot het laatst toe. En deze 2 dames hadden ook aandacht voor de directe familieleden. Wij hadden echter verwacht dat eerst de familie bij mijn vrouw, mijn moeder binnen zou komen en dan de genodigden. Nu waren er al mensen binnen, die wij overigens niet kenden, voor de afgesproken tijd van de uitvaart.
Mijn ervaring met uitvaart 24 was erg goed.
Wij zijn super bijgestaan door Thea. In een moeilijke tijd heeft zij veel zorgen bij ons weg genomen en was een echte steun voor ons. Mochten wij ooit nog een dienst zoals dit moeten regelen zijn jullie de eerste die ik bel.
Bureaucratische medewerker?
Update: Uitvaart24 is inderdaad niet Haagse Duinen. Echter, zakelijk gezien heb ik geen overeenkomst met Haagse Duinen maar met Uitvaart24. Met Uitvaart24 heeft in eerste instantie een goed gesprek plaatsgevonden. Via hen zou ook van Haagse Duinen een soort van excuses komen. Totdat pas naderhand bleek dat dat alleen kon NA aanpassing van mijn review. Verder stond er in die email nog iets wat opgevat kon worden als twijfelen aan de waarheid van mijn verhaal hieronder. Men was zelfs zover gegaan dat men had opgezocht hoever ik vanaf Haagse Duinen woonde. Zoals beloofd heb ik de beoordeling aangepast, van een 2 naar een 6. Eigenlijk had ik een 8 in gedachten maar na bovenstaande vind ik dat erg moeilijk. Originele beoordeling: De eerste medewerker van Crematorium Haagse Duinen was zeer vriendelijk en behulpzaam. Toen ik een week later belde om een afspraak te maken om de as op te halen trof ik echter een dame die haar dag niet had of zo? U heeft het formulier nog niet ingevuld en opgestuurd. (Vreemd, de eerste keer dat ik belde hadden ze het niet over een formulier) Pas 5 werkdagen na ontvangst mag u bellen om een afspraak te maken!!! En nee, het was ook niet mogelijk om het formulier ter plaatse in te vullen. Formulier alsnog ingevuld en opgestuurd. Toen ik de derde keer belde was dat nog niet verwerkt maar de medewerker die ik toen aan de lijn kreeg was weer heel vriendelijk. Ze bood uit zichzelf aan dat ik het formulier zonodig ter plaatse in mocht vullen. Ok, ik heb dus onnodig meer dan 220km gereden en drie uur in de auto gezeten terwijl het toch mogelijk was geweest een week eerder (toen ik toch al in de buurt was) het formulier ter plaatse in te vullen? Dat de afhandeling zo verschilt per medewerker is niet goed te praten.
Beste heer,
Dank voor uw beoordeling over crematorium Haagse Duinen. Wij zijn echter Uitvaart24 en niet crematorium Haagse Duinen.
Onlangs hebben wij contact met u gehad inzake uw beoordeling en hebben wij gesproken over dat uw beoordeling bij de uitvaartlocatie behoort. Op basis hiervan heeft u ook aangegeven uw beoordeling aan te passen. Waarvoor alvast bij voorbaat dank.
Uiteraard hebben wij uw klacht bij het crematorium neergelegd en hebben zij u een passende oplossing geboden. Wij vinden het vervelend dat u niet goed geholpen bent door het crematorium.
Hopende u via deze weg nogmaals geïnformeerd te hebben wensen wij u alle sterkte toe.
Met warme groet,
Javen Brouwer
Uitvaart24
Zeer warm en betrokken ook financieel duidelijk
Ondanks de nare periode hebben wij Uitvaart24 als zeer prettig en warm ervaren. Wij werden zeer professioneel bijgestaan door het team. Dachten met ons mee en zelfs op zondagavond namen zij de moeite om het draaiboek van de uitvaart wat op maandag was nog even door te nemen. Omdat het overlijden van onze vader niet onverwacht was hadden wij van te voren diverse offertes opgevraagd en Uitvaart24 kwam als enige met een uitgebreide offerte voor een zeer redelijke prijs. Dus geen kosten achteraf. Wij kunnen dan ook Uitvaart24 aan iedereen aanraden. Iemand verliezen is al moeilijk genoeg.
Perfect geregeld!
Duidelijk en overzichtelijk! Zelfs de ketting werd aangetekend opgestuurd.
De gehele ceremonie van begin tot eind, prima geregeld.
Na droevige gebeurtenis, is ons alle zorg door Anita uit handen genomen en heeft ons 24 uur bijgestaan en de plechtigheid tot in de puntjes geregeld. Respectvol en waardig.
Respect vol afscheid
Prettige samenwerking en passend meedenken. Wij kijken terug op een heel mooi afscheid in precies de goede ambiance