Wat vinden onze opdrachtgevers van Uitvaart24?

Wij vinden het belangrijk om te weten wat onze opdrachtgevers van ons en onze dienstverlening vinden. Hierdoor zijn eerdere ervaringen niet allen inzichtelijk voor anderen, maar kunnen wij onze dienstverlening constant verbeteren. Omdat wij geloven in heldere communicatie zijn alle ervaringen voor iedereen inzichtelijk en maken wij gebruik van Klantenvertellen voor het verzamelen van reviews.

De meest recente reviews kunt u hier onder vinden.

Wenst u een beoordeling te schrijven? Of heeft u een vraag naar aanleiding van het lezen van een ervaring? Maak dan de keuze uit één van de onderstaande opties.

9

Over het algemeen positieve ervaring. Met name de begeleiding die wij ervaren hebben tijdens de laatste verzorging die wij zelf aan onze moeder wilden geven, was super! Er werd de tijd genomen en alles werd stap voor stap uitgelegd. Ook het eerste gesprek na overlijden van onze moeder met Milou en de begeleiding door haar op de dag van de uitvaart hebben wij als erg prettig ervaren. Wat wij als minpunt ervaren is dat er op de website bij pakket C bij crematie, geen duidelijke informatie wordt gegeven over het aantal personen dat bij een rouwbezoek aanwezig mag zijn. Er mogen maar 10 personen aanwezig zijn. Dit kan men beter al op de website vermelden om verrassingen te voorkomen. Het is uiteindelijk wel allemaal goed gekomen. Ook vinden wij dat de meerprijzen buiten het pakket dat wij hadden gekozen, nogal hoog zijn. Over het algemeen prima gevoel aan alles over gehouden!

Christel 13 juni 2024

10

ik jvdzee ben zeer te vreden over de communicatie

jan 13 juni 2024

10

prima!!

anoniem 13 juni 2024

10

Uitvaart 24 heeft het netjes gedaan en alle afspraken zijn ze na gekomen Wat gewenst was is ook gedaan Een crematie is in Hilversum geweest en was indrukwekkend DE kosten zijn klein gebleven en toch was het compleet Ik raad iedereen uitvaart 24 aan Nog bedankt uitvaart 24

Bianca 13 juni 2024

10

Degene aan de telefoon vanaf het eerste contact was er vriendelijk en geduldig. Ik heb een aantal keer gebeld met vragen en zij heeft mij heel geduldig uitgelegd wat het essentiële verschil was tussen de pakketten. De mensen bij het rouwcentrum waren vriendelijk, de locatie was prima en ook de dag van de crematie was eigenlijk meer dan ik verwacht had. Ik ben zeer tevreden!

Helma 13 juni 2024

10

vriendelijk te woord gestaan. goede communicatie/begeleiding/afhandeling kortom zeer te vrede

wim 13 juni 2024

9

Het is niet duidelijk dat het afscheid en eventueel koffie drinken na afloop binnen een half uur moet als je voor programma 2 kiest.

Reactie van Uitvaart24:

Geachte mevrouw,

Dank voor uw beoordeling en feedback.

Wij bieden dit pakket aan bij elk crematorium, maar elk crematorium kijkt weer anders naar de invulling van het pakket.
Om die reden staat er bij dit pakket dan ook geen exacte tijd bij.

Normaal gesproken vermelden wij dit zowel telefonisch als in de opdrachtbevestiging per email.
Als dat in dit geval niet geheel duidelijk was dan mijn oprechte excuus daarvoor.

Met oprechte groet,

Jan-Jaap Palma
Uitvaart24

Guusta 13 juni 2024

9

Zeer profesioneel

John 13 juni 2024

7

Goede en mindere ervaring helaas. Mensen aan de telefoon zijn niet echt netjes. Stonden op het verkeerde adres en ik zou daar schuldig aan zijn. Had 3 getuigen bij me zitten die ook duidelijk het goede adres gehoord hadden. Het foute adres waar ze stonden ken ik ook niet dus noem je ook niet zo maar op. Dit werdt tot ergenis 3 keer tegen gesproken aan de telefoon. Mijn vader zou in eindhoven blijven was er over de telefoon vermeld.daarop ook de beslissing genomen. Achteraf moet er dan 900 euro bij betaald worden. Dit wordt niet vermeld vooraf. De mensen met de wagen aan de deur zijn zeer aardig en professioneel.en daar totaal tevreden over.

Reactie van Uitvaart24:

Geachte heer,

Dank voor uw beoordeling.

Vervelend dat u onze dienstverlening op deze wijze heeft ervaren. Het is absoluut nooit de bedoeling om met elkaar in discussie te komen.
Wij hebben elkaar de volgende ochtend gesproken en ik heb direct mijn excuus aangeboden aangezien ik oprecht van mening ben dat zo'n gesprek niet mag plaatsvinden.

Met betrekking tot het tarief zijn wij echter van mening dat wij u duidelijk en correct hebben geïnformeerd.
De dag na het overlijden gaf uw partner aan eventueel een rouwbezoek te wensen en een voorkeur te hebben voor een bepaald crematorium. Wij hebben toen met uw partner de verschillende tarieven (en mogelijkheden) besproken.

Er is vervolgens afgezien van de extra wensen en er is dus geen bedrag bijgekomen.

Als u behoefte heeft om dit t.z.t. verder met elkaar te bespreken dan verneem ik graag van u.
Middels deze weg wil ik u veel sterkte wensen in de komende periode.

Jan-Jaap Palma
Uitvaart24

Robert 13 juni 2024

10

Heel vriendelijk denk mee probeer er geen slaatje uit te slaan

Trudy 13 juni 2024

9

Prima website en duidelijke telefonische communicatie. Dames die mijn vader kwamen ophalen waren ook uiterst vriendelijk en bekwaam.

Ineke 13 juni 2024

10

Een warme deken prijs kwaliteit een 10

Marjon 13 juni 2024

9

Vlot en netjes alles in goed overleg geregeld.

anoniem 13 juni 2024

10

De hulp thuis, en vooral het meedenken zijn een dikke 10 waard. En de begeleiding tijdens de dienst was zo goed dat voor iedereen een mooie afsluiten was.

Michel 13 juni 2024

8

Alles prima geregeld

John 13 juni 2024