Wat vinden onze opdrachtgevers van Uitvaart24?
Wij vinden het belangrijk om te weten wat onze opdrachtgevers van ons en onze dienstverlening vinden. Hierdoor zijn eerdere ervaringen niet allen inzichtelijk voor anderen, maar kunnen wij onze dienstverlening constant verbeteren. Omdat wij geloven in heldere communicatie zijn alle ervaringen voor iedereen inzichtelijk en maken wij gebruik van Klantenvertellen voor het verzamelen van reviews.
De meest recente reviews kunt u hier onder vinden.
Wenst u een beoordeling te schrijven? Of heeft u een vraag naar aanleiding van het lezen van een ervaring? Maak dan de keuze uit één van de onderstaande opties.
Fijne communicatie en uitstekende service
De oma van mijn vriendin had een verzekering via Spanje, maar wegens slechte communicatie van de verzekeringsmaatschappij in Spanje was er veel onduidelijkheid bij het ophalen bij de zorginstelling. Vanuit de zorginstelling werd er veel druk gezet dat de oma opgehaald moest worden, waardoor wij Uitvaart24 hebben gecontacteerd. Heel fijn contact gehad met Jan-Jaap, heel begripvol en betrokken. Binnen een uur waren ze aanwezig om haar op te halen. Uiteindelijk was er vanuit Spanje ook een andere partij ingeschakeld, die haar mee wilde nemen. Door snel schakelen heeft die andere partij haar alsnog bij Uitvaart24 opgehaald en zijn er geen kosten gefactureerd. Hele empatische, vriendelijke medewerkers, heel veel dank! Groet, familie van mevrouw Gutierrez!
Goede ondersteuning en service
Onder moeilijke omstandigheden was de ondersteuning van Uitvaart24 zeer welkom. Er was een prettig contact met de uitvaartleider. Met een goed gevoel kijken wij op de uitvaart terug.
Uitvaart is geheel conform de wens van mijn vrouw gegaan.
Begeleider van onze uitvaart kwam aimabel en professioneel over,
Voldeed aan alle verwachtingen
Prettig Alle wensen goed uitgevoerd Ondanks een klein misverstand (dat snel opgelost is) heeft iedereen met een goed gevoel afscheid kunnen nemen
Goed geregeld,teveel digitaal,moeilijk voor vele mensen
Wel fijne mensen,goed app en mailcontact,ook telefonisch,jammergenoeg veel fouten bij de drukker ,veel moeten mailen hierover,ook het lint aan het boeket met 2 namen fout Gerrie gaf wel toe dat die fout door haar kwam, Verder goede begeleiding en snel en duidelijke afhandeling nota's en eindnota
Schitterend
Alles was prima geregeld
Er wordt meegedacht in mogelijkheden voor een waardig afscheid voor ieders portemonee
Onverwachts kwamen wij voor een crematie te staan. Er werd meegedacht over mogelijkheden binnen de financiën. Zodoende toch een waardig afscheid kunnen geven dit was zo belangrijk. Contact was zeer goed. Geen moment was te veel. Super bedankt!
Goed begeleiding vooraf niet tevreden over de uitvaart zelf
We zijn goed tevreden over de begeleiding van Uitvaart 24 vanaf het moment van overlijden tot aan de crematie. De zondag dat wij in het uitvaartcentrum in Amsterdam konden komen voor het afscheid was heel goed geregeld, daar hebben wij een goed gevoel over. Waar we (voor een deel) geen goed gevoel over hebben is de crematie zelf. Toen wij aankwamen bij het crematorium was er niemand die ons even opving. Wij moesten zelf in het gebouw maar zoeken waar we moesten zijn. Dat geeft een heel onprettig gevoel als je toch al zenuwachtig bent en de weg niet weet. Toen we in de zaal kwamen, waren ze juist op dat moment met de kist bezig om het op zijn plek te zetten. Dat vonden wij niet fijn en daarna werden wij in een heel klein kamertje gezet om daar te wachten. Het is dat wij een kleine familie zijn maar anders kan je daar niet eens fatsoenlijk even zitten. We werden dus niet echt op ons gemak gesteld. En tijdens de dienst moesten wij Michael een keer corrigeren, er was niet goed met hem afgestemd dat niemand met de kist meeliep behalve wij dan. We kregen de indruk dat hij niet goed genoeg was ingelicht ondanks dat ik een aantal keren telefonisch en app contact gehad hebt met hem. We willen jullie adviseren om een familie maar met 1 persoon contact te laten hebben, dus diegenen die thuis komt praten over alles dat hij/zij ook de dienst doet zodat er geen misverstanden zijn en je een beetje het gevoel hebt dat diegenen je een klein beetje kent. Daar was nu geen sprake van en dat is niet prettig.
Heel tevreden over de prima manier waarop de uitvaart door Uitvaart24 uitgevoerd is.
Ik wilde een sobere uitvaart tegen een goede prijs. Dat is gerealiseerd door Uitvaart24. De uitvaartleider was zeer bekwaam en leidde het proces in goede banen.
Perfecte begeleiding in een toch altijd treurig proces
Uitvaart24 was snel aanwezig en heeft de uitvaart van mijn vader perfect begeleid. Ik wilde graag een rustige, sobere plechtigheid (hij is 97 geworden dus weinig bezoekers meer). Toon werd meteen goed opgepakt. Een bijzonder compliment voor de uitvaartbegeleider Maikel. Hij is een bijzonder mens en zo ongelofelijk goed in staat je door die dag heen te helpen. Ik kon me die dag geen betere support voorstellen dan wat hij deed.
Goed te woord gestaan maar totaal niet met gevoel
Na het onverwachte overlijden van mijn vader heb ik uitvaart24 gebeld om ons op weg te helpen, omdat mijn vader nier verzekerd was. Ze waren snel bij ons. Omdat wij overwelmd waren van de gebeurtenis hebben wij achteraf het gevoel gehad dat zij misbruik hebben gemaakt van de gebeurtenis. Ze hebben ons niet goed geïnformeerd over bv. de bloemen (prijs, het brengen). Over de uitvaart ceremonie werd ons verteld over de opname, daar hebben wij ingestemd maar achteraf was alleen een audio opname. Diep teleur gesteld waren wij. Mijn vader is thuis opgebaard en in al die dagen hebben wij niemand gezien of gehoord. Zijn de kleine dingen misschien maar voor ons belangrijk. Op de dag van de uitvaart kwamen 2 mensen mijn vader ophalen, de kist moest van het ene karretje naar de andere overgezet worden. De kist werd op de grond neergezet en dat vonden wij een naar gezicht.
Geachte mevrouw Schiavetta,
Wat oprecht vervelend dat u het gevoel heeft gehad dat wij misbruik hebben gemaakt van het overlijden van uw vader.
Wij trachten juist heel open te communiceren over de mogelijkheden en de kosten.
Dat is waar wij voor staan en ons juist in onderscheiden binnen de uitvaartbranche. Dat u een ander gevoel heeft raakt mij oprecht en vindt ik voor u zeer vervelend, maar dat is echt niet wie en hoe wij zijn.
Zo bevestigen wij alle besproken wensen én kosten na de bespreking per e-mail en wordt u door een andere medewerker gebeld of alles naar wens is gegaan m.b.t. de bespreking en daarmee het contact met onze uitvaartleider.
Wij hanteren exact dezelfde prijs die Topbloemen hanteert en rekenen geen kosten voor het brengen dus vrees dat hier sprake is van verwarring die wij graag in een persoonlijk gesprek willen ophelderen voor u.
Bij het crematorium verstrekken ze, en daar heeft u volkomen gelijk in dat dat niet meer van deze tijd is, een geluidsopname en geen beeldopname.
Na het bespreken van de uitvaart hebben wij de dag erna contact gehad en ook in de dagen daarna is er contact geweest om de invulling van de uitvaart verder vorm te geven. Jammer dat u dat niet zo heeft ervaren. Wij komen graag met u in contact om uw ervaring hierin beter te begrijpen zodat wij hier iets mee kunnen doen voor in de toekomst.
Dat de uitvaartkist op de grond is gezet is inderdaad een naar gezicht en ik betreur dat u daar getuige van bent gewenst. Mijn excuus daarvoor.
Onze directeur, Adri Grommé, zal begin volgende week telefonisch contact met u opnemen om uw ervaringen te bespreken en kijken hoe wij uw gevoel van onvrede op sommige punten kunnen wegnemen.
Dank voor het delen van uw feedback en wij komen met een passende oplossing,
Jan-Jaap Palma
Uitvaart24
Gewoon goed. Correct en vriendelijk.
Goede prijs kwaliteit verhouding. Komen afspraken na.
Heel netjes
Keurig geholpen en aan al onze keuze voldaan
Redelijk goed verlopen, maar niet voor herhaling vatbaar.
Op zich prima geholpen en begeleid, maar zou zelf nooit weer kiezen voor een soort online uitvaartbegeleiding. Tijdens het 1e telefonische contact werd gevraagd of we het 1e gesprek telefonisch of persoonlijk (thuis) wilden. Uiteraard kozen we voor een gesprek thuis. Achteraf zag ik dat dit € 249,- extra kostte. Dit is ons tijdens het 1e contact niet verteld, dus niet netjes. Ik heb dit ook aangegeven, uiteindelijk is deze € 249,- als korting op de factuur verwerkt. De rouwkaarten moet je zelf online maken: ik ben van mening dat je bij een overlijden zoveel mogelijk ontzorgd moet worden. Goed dat de mogelijkheid er wel is, maar zorg ook voor een andere optie. De condoleance is niet helemaal goed verlopen, doordat er verkeerde gegevens waren doorgegeven aan het uitvaartcentrum (schoonvader lag ik de aula opgebaard i.p.v. een familiekamer). De volgende dag heb ik dit direct gemeld bij Uitvaart24, hier werd gelukkig wel direct op gereageerd. Ik ben uiteindelijk teruggebeld door de directeur zelf. Tijdens de condoleance was er geen uitvaartbegeleider aanwezig. Gelukkig hadden we zelf een rouwkaart meegenomen, zodat we deze bij het condoleanceregister konden neerzetten. Het telefonisch contact met uitvaartbegeleider Maikel Naarden was prima, de uitvaart heeft hij verder prima begeleid. Behalve dan dat hij mijn naam tot 2 keer toe verkeerd zei. Persoonlijk vind ik dat niet netjes. Ik denk dat dit toch te maken heeft met het feit dat we Maikel tot aan de uitvaart niet persoonlijk hadden ontmoet. Ik heb achteraf dus nog contact gehad met de directeur van Uitvaart24, hierbij heb ik al mijn ervaringen gedeeld. Hij stond hier wel voor open, maar de vraag is natuurlijk of hier iets mee wordt gedaan. Persoonlijk zou ik niet meer voor Uitvaart24 kiezen, omdat wij bij een overlijden liever volledig ontzorgd worden dan dat we minder betalen en veel zelf moeten regelen.
Geachte mevrouw Klein,
Dank voor de genomen moeite om uw ervaring te delen.
Vervelend dat u over een aantal zaken niet tevreden bent, maar goed om te lezen dat uw opmerkingen direct zijn opgepakt door ons team.
Het klopt dat wij nabestaanden de keuze bieden tussen telefonische/online bespreken óf een persoonlijke kennismaking aan huis. Juist in deze Corona tijd vinden sommige nabestaanden dat prettiger en anderzijds kost het ons minder tijd én daarmee geld.
Uiteraard vermelden wij dit transparant op onze website.
In het verleden benoemde wij bij het eerste telefoongesprek alle kosten, maar kregen als feedback vaak terug dat het eerste gesprek wel erg zakelijk was; Blijft lastig om daar (voor iedereen) een goede modus in te vinden!
Steeds meer nabestaanden hechten waarde aan een persoonlijk (ontworpen) rouwkaart. Onze werkwijze geeft nabestaanden de mogelijkheid om dit te doen. Naar aanleiding van uw feedback hebben wij de werkwijze t.b.v. de rouwkaart inmiddels aangepast;
Nabestaanden kunnen nu kiezen om de kaart zelf te ontwerpen óf door ons te laten ontwerpen.
Dank voor het gestelde vertrouwen, uw open en eerlijke communicatie tijdens en ook na de uitvaart.
Met vriendelijke groet,
Jan-Jaap Palma
Eigenaar Uitvaart24
In die moeilijke periode een rots van vertrouwen
Wij hebben de uitvaart moeten regelen van ons moeder/ schoonmoeder en zij had zelf al uitgezocht en ons gevraagd dit via Uitvaart 24 te laten regelen. Wat een prima ervaring hebben we gehad. Na het melden van het overlijden binnen anderhalf uur teruggebeld en in korte tijd daarop waren twee keurig uitziende heren voor het verzorgen van ons moeder/schoonmoeder. Alle geduld, luisterend oor en goede adviezen. Openstaand voor onze wensen hebben zij er uiteindelijk een prachtige uitvaart van gemaakt. Zeker in deze drukke coronatijd stonden ze zelfs altijd voor ons klaar met raad en daad. Onze enorme dank voor alle hulp en contacten die we hebben gehad rond deze uitvaart.