Wat vinden onze opdrachtgevers van Uitvaart24?
Wij vinden het belangrijk om te weten wat onze opdrachtgevers van ons en onze dienstverlening vinden. Hierdoor zijn eerdere ervaringen niet allen inzichtelijk voor anderen, maar kunnen wij onze dienstverlening constant verbeteren. Omdat wij geloven in heldere communicatie zijn alle ervaringen voor iedereen inzichtelijk en maken wij gebruik van Klantenvertellen voor het verzamelen van reviews.
De meest recente reviews kunt u hier onder vinden.
Wenst u een beoordeling te schrijven? Of heeft u een vraag naar aanleiding van het lezen van een ervaring? Maak dan de keuze uit één van de onderstaande opties.
Ik kan geen minpunt vinden
Ook onze moeder was niet voldoende verzekerd. Ik had die nacht toen ik maar even tijd had erover na te denken geen beter besluit kunnen nemen. Het ophalen in de nacht, het afscheid in de familiekamer en crematie, alles was heel vriendelijk verzorgd. Helaas kon door de maatregelen overal niet de hele familie uit Duitsland aanwezig zijn, Wij hebben ons geen minuut in de steek gelaten gevoeld.
Respectvol tegen een lage prijs
Mijn moeder was slecht verzekerd. Er was bijvoorbeeld een polis uit 1943 die 100 gulden zou uitkeren. En nog een paar van dat soort polissen. Ikzelf heb op dit moment ook niet het geld om te zeggen ik trek eens even vijf of tienduizend euro uit de portefeuille. Dat in combinatie met een kleine familie en Corona (wie komt er wel?). Van iemand uit de uitvaartwereld had ik wel eens gehoord dat de aula wel vierduizend euro kan kosten. En dan sta je daar met 15 mensen! Zo kwamen wij dus via een vriend van mij in contact met Uitvaart24. En vanaf het eerste contact was respectvol wat mij betreft het kernwoord. Mijn moeder is door twee keurige heren in een prachtige begrafenisauto opgehaald en ze is enkele dagen later gecremeerd. Ik heb haar as nu hier thuis. Alle contacten waren prettig. En inderdaad geen aula en ik heb zelf aangifte van het overlijden gedaan bij de gemeente. Maar dat is een keuze. Ik kijk er met tevredenheid op terug. En de rekening? 899 euro. Zo hadden we geld over om mensen bij ons thuis te laten komen en daar lekker te eten en te drinken. Zoals mijn moeder het graag zag.
Perfect geregeld!
Doordat ik op voorhand al contact had opgenomen met dit uitvaartcentrum omdat mijn vader nog enkele dagen te leven hebben zij onze familie enorm goed geholpen. Onze de wensen zijn conform de afspraak prima geregeld. De details werden hier tijdig onderkend door hun waardoor wij als familie hier geen zorgen over hadden. Tijdens de crematie was dan ook alles naar wens zoals mijn vader dit wilde. En natuurlijk de financiële afhandeling klopte alles. Ik ben na aanleiding van het TV programma Radar bij jullie uitgekomen nadat ik heb gezien hoe andere uitvaartcentrums er een ongelofelijke bende van maken ten nadele van de nabestaanden van de overledene. Ik kan hieruit ook dan opmaken dat Uitvaart24 doet wat het zegt!! Met name Jan Jaap Palma heeft dit voor mij en mijn familie perfect geregeld. Bij deze nogmaals mijn dank hiervoor.
Zeer profesioneel
Moet zeggen dat mijn kontaktpersoon, Thea, zeer vakkundig is.
Ondanks alle Corona beperkingen een mooi en indrukwekkend afscheid
Kundige en ervaren begeleiding, die toch heel persoonlijk en warm menselijk was
Door de persoonlijke en juiste begeleiding krijg je rust en overzicht bij het regelen van de cremati
Wij zijn heel blij geweest met de begeleiding en hulp van Thea bij deze trieste gebeurtenis. Ze stond altijd klaar met raad en daad. Een hele geruststelling voor mijn schoonmoeder die het allemaal een beetje te veel werd. Ondanks een klein budget toch een groots afscheid. Dikke pluim.
Geen poespas, niets moet en alles kan
Keurig en netjes geholpen in daad en woord. De werkethiek staat hoog in het vaandel en is te merken. Bijzondere mensen met bijzondere woorden in moeilijke tijden.
Vorig jaar goede ervaring en nu stuk minder.
Goed bereikbaar, belde tijdig terug. Kostenraming klopte. Kaarten zelf maken via link: dat mag best klantvriendelijker en gebruikersvriendelijker. Uitvaartleidster matchede naar ons idee niet. Wij moesten opeens door Corona nieuwe maatregel nog meer mensen afbellen en ik vind dat dan de business bij de 45 kaarten die al verstuurd waren en men al liet weten te komen, best voor ons had mogen staan. Wij hadden al een grotere zaal en die ook betaald!! Nu terug naar 30 en dat gaf onnodig verdriet en narigheid. Wel in de grote zaal met zo weinig mensen etc.. Daarnaast : mijn tel.nr. herhaaldelijk verkeerd noteren (terwijl goede herhaald werd) en straat verkeerd spellen??? Slordig alsook op laatst moment vlak voor t afscheid laten tekenen...?? Naar gelukkig hebben wij t zelf goed en waardig kunnen doen. Excuses helpen achteraf weinig. Andere utivaartleidster was beter geweest.
Geachte heer/mevrouw,
Dank voor uw beoordeling en wat vervelend om te vernemen dat onze dienstverlening niet geheel aan uw verwachtingen heeft voldaan.
Begrijp uw frustratie omtrent de aula en de reeds uitgenodigde personen.
Helaas hebben wij als uitvaartondernemer geen enkele invloed op de aangepaste regelgeving vanuit de overheid. Net als elke ondernemer, in welke branche dan ook, zijn ook wij overvallen door de afgelopen periode waarin het aantal belangstellenden opeens drastisch werd teruggedraaid.
Graag zou ik met u in contact komen om u klachten verder te bespreken.
Zou u mij wellicht kunnen bellen? (085-0160070)
Met vriendelijke groet,
Jan-Jaap Palma
PRIMA
Onze ervaring met uw bedrijf was uitstekend.Alles zeer helder en duidelijk.Ook persoonlijk contact was zeer goed en werd door ons zeer op prijs gesteld
Alles zo mooi georganiseerd in harmonie
Klinkt raar maar ik vond de begravenis van mijn broer heel bevredigend.Was veel aandacht voor de (klein) kinderen. En werd mooi gesproken.. Gaf mij rust.
Goed
Uitstekend geregeld dank uw
Prima
Het waren bijzondere omstandigheden omdat mijn stiefvader geen dienst etc wilde. Het was fijn dat de uitvaart snel geregeld kon worden. Ook duidelijke uitleg wbt de mogelijkheden mbt de uitvaart zelf . Contact was goed. Ook persoonlijk contact na de crematie was goed.
Keurige service
Uitstekende ervaring
Respectvol en netjes
De uitvaart van mijn vader was netjes en respectvol georganiseerd door de mensen van Uitvaart24. Er werd goed geluisterd naar onze wensen en alles was tot in de puntjes geregeld. Top.
Nooit mee in zee gaan oplichters
Mijn ervaring trekken een slaatje uit uitvaartpolissen nooit mee in zee gaan. Of ik mijn beoordeling wil aanpassen nee, Zoals eerder omschreven deze partij wil nog steeds een slaatje uit elke uitvaart trekken. Factuur is betaald storten ze terug ze halen het wel op bij de verzekeraar krijgen ze namelijk 200 euro meer voor betaald. sorry ik blijf bij mijn standpunt.
Geachte heer Ras,
Begrijp uw emoties volledig, maar zoals u weet is het iets tussen u en uw broer waar wij volledig buiten staan!
Van een slaatje slaan uit uitvaartpolissen is totaal geen sprake!
Het geld is niet naar u overgemaakt, maar aan uw broer...
Voor de volledigheid;
Uitvaart24 maakt een (kosten)begroting op basis van de wensen van de opdrachtgever.
Wij hebben in dit geval meer geld ontvangen van de verzekering dan dat wij aan uitvaartkosten hebben gemaakt.
Wij kunnen niet anders dan aan onze opdrachtgever vragen waar dat geld naar toe moeten worden overgemaakt of aan worden besteed.
Dat u graag dat geld had willen ontvangen is mij volkomen helder, maar dat is niet aan ons! Gelukkig niet zeg; Wij kunnen niet anders dan de wensen van onze opdrachtgever uitvoeren!
Dat u ons als bedrijf nu wegzet als oplichters omdat wij het geld niet naar u, maar naar uw broer ,onze opdrachtgever (!!), hebben overgemaakt gaat echt veel te ver.
Wij wensen u veel sterkte in het onderlinge conflict en hopen dat u het onderling kunt oplossen.
Anderzijds wil ik u wel verzoeken om uw beoordeling aan te passen omdat u nu iets suggereert waar totaal geen sprake van is!
Met vriendelijke groet,
Jan-Jaap Palma
Uitvaart24