Wat vinden onze opdrachtgevers van Uitvaart24?
Wij vinden het belangrijk om te weten wat onze opdrachtgevers van ons en onze dienstverlening vinden. Hierdoor zijn eerdere ervaringen niet allen inzichtelijk voor anderen, maar kunnen wij onze dienstverlening constant verbeteren. Omdat wij geloven in heldere communicatie zijn alle ervaringen voor iedereen inzichtelijk en maken wij gebruik van Klantenvertellen voor het verzamelen van reviews.
De meest recente reviews kunt u hier onder vinden.
Wenst u een beoordeling te schrijven? Of heeft u een vraag naar aanleiding van het lezen van een ervaring? Maak dan de keuze uit één van de onderstaande opties.
5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen
Enorm fijn om zo geholpen te worden. Er werd met respect en rust omgegaan met de nabestaande (ik dus). Ben heel tevreden. Bedankt!
5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen
Efficient,nauwkeurig en duidelijk.Kortom als je kiest voor , zoals in onze situatie , een stil afscheid voldeed het in alle opzichten aan de verwachtingen. Beslist aan te bevelen.
5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen
Wisten direct wat ik wilde. Kwamen met reeele offerte en hebben de uitvaart overgenomen van een uitvaartverzoreger die veel te veel rekende. De overledene was daar al maar is opgehaald. Ik had eerder van uitvaart24 moeten weten.
4 sterren: goede service, goed behandeld
Alles goed geregeld met persoonlijk aandacht
5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen
Ideaal voor als je afscheid van een dierbare hebt moeten nemen. Jij kiest voor het pakket dat je wil hebben en dat wordt ook perfect uitgevoerd. Mijn moeder had dit zelf al aangegeven welk pakket dat ze wilde. Met vriendelijke groet, E.Elshout de dochter van mw.Meijer.
3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring
De bereikbaarheid 's nachts was zeer onvoldoende. Er stond een antwoordapparaat aan met een rommelige tekst dat alle medewerkers in gesprek waren en dat ik een nummer kon achterlaten zodat ik teruggebeld zou worden. Niks meer gehoord, totdat ik zelf weer belde de volgende ochtend. Volstrekt onacceptabel in deze branche.
5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen
Ontzettend professioneel, weet waar ze over praten, duidelijk en empathisch
4 sterren: goede service, goed behandeld
Correcte niet opdringerige benadering van de nabe- staanden.Geen "geknipmes"voor de kist van de overledene.
4 sterren: goede service, goed behandeld
Echt geweldig geholpen. Zat behoorlijk wat tijdsdruk achter, maar zij hebben mij zeer vriendelijk en professioneel geholpen. Afscheid was ook zeer smaakvol georganiseerd. Waanzinnig bedankt.
4 sterren: goede service, goed behandeld
Ik ben tevreden over de dienstverlening. Dit verliep netjes en professioneel. Er is een puntje, telefonisch is mij vooraf gemeld dat er geen extra kosten waren voor thuis verzorgen, terwijl ik daar nog expliciet naar vroeg. Het is wel op de rekening verschenen en ook nadat ik hierover gebeld had is er geen gebaar gemaakt terwijl ik er bewust heel expliciet naar had gevraagd. Dat is vind ik echt jammer van een verder goed verlopen dienstverlening. Een gebaar in die richting zou het positieve oordeel compleet hebben gemaakt en dat is nu niet het geval en in jullie telefonische klanttevredenheidsbevraging werd hier ook niet op doorgevraagd. Het kan nog steeds zou ik willen zeggen.
5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen
Mijn moeder had alles in 2017 al geregeld, zonder dat ze wist dat het eind 2018 nodig zou zijn. Op google had ze opgezocht welke uitvaart het goedkoopste was, ze vond het onzin om zoveel te betalen voor een eenvoudige uitvaart. Het geld van haar uitvaartpolis van een concurrent zou moeten voldoen en dat kon bij Uitvaart24. Zo gezegd zo gedaan. Ik ben fantastisch geholpen, zelfs enkele keren 'zomaar' gebeld of alles in orde was, of ik nog vragen had en hoe het met me ging. Ik beveel Uitvaart24 bij iedereen aan!
4 sterren: goede service, goed behandeld
Snelle afhandeling en alles geregeld zoals eerder besproken.
4 sterren: goede service, goed behandeld
Geweldige deskundige liefhebbende medewerkers
5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen
Wij waren zo'n stel die nog samen de meest moeilijke klus van te voren hebben gedaan, het regelen van een crematie. en als dan Anne Wieb je gesprekpartner is, dan betekent een dergelijke intake dat er ontzorgd wordy. Vervolgens is het zover je moet bellen dat je gebruik moet maken van de dienstverlening. Je belt midden in de nacht Anne Wieb en binnen een half uur staan er twee heren in de kamer om de laatste verzorging te doen. Ik stelde misschien een ongebruikelijke vraag "Doe alstublieft die zwarte jassen uit, ik moet even aan jullie wennen", ze doen het gewoon en dan wordt ik geconfronteerd met dat wat ik respect noem met de hoofdletter R. Er is geen haast, ik word per handeling geïnformeerd en wie had het ooit kunnen bedenken dat ik zo dankbaar kon zijn voor deze twee bijzondere mensen Ruud en Mees. Paul's wens gaat in vervulling hij krijgt een prachtige plek in "zijn trots" onze blokhut. Onze kleinzoon van 5 loopt rond en dat geeft spanning want zijn ouders willen hem niet confronteren met de kist, dus opletten en nog eens opletten. Na 4 dagen opgebaard te zijn geweest is er een condoleance aan huis. Prachtig verlicht met kaarsen en bijzondere verlichting. Ook een wens van mijn Paul. Inmiddels heb ik met onze uitvaartleidster Arianne afgesproken dat Paul na de condoleance wordt overgebracht en vrijdagavond 21.00 uur is het zover twee geweldige dames komen hem halen ( het spijt me jullie namen zijn me ontgaan) maar dat neemt niet weg dat het "uitdragen" een bijzondere en respectvolle ervaring wordt, terwijl wij met grote sterretjes Paul in het sprankelend licht zetten. Paul had nog een wens en dat was dat ik hem in mijn bus naar Westerveld zou brengen. Gevangen in de wens van je lief,zeg je op alles ja, maar als het bijna zover is dringt de vraag zich aan je op is dit verantwoord.....? Hoe zet ik de kist vast. De oplossing komt van Mijnheer Jan-Jaap. Paul komt mij in de rouwauto ophalen, ik breng hem toch weg naar Westerveld, alleen nu met chauffeur, Ze heet Anouk en ja ook nu weer dat Uitvaart24 respect. We worden op Westerveld opgevangen door Arianne en wat is het fijn om dat inmiddels vertrouwde gezicht te zien. Ik laat alle spanning los en focus me op dat wat ik moet gaan doen mijn lief achterlaten. Arianne doet de opening op onnavolgbare wijze en is mijn baken gedurende de dienst. Veel van mijn zorgen heeft ze bij me weg genomen en ik maar ook wij allemaal mogen terugkijken op een bijzonder afscheid dankzij al deze bijzondere mensen van Uitvaart24. Ik geloof dat ik op geen enkele andere wijze Uitvaart24 recht kan doen, dan dit met U te delen.
3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring
Volgende keer eerst even checken of de aangeleverde foto's voor tijdens de dienst ook echt allemaal afspelen. Beetje jammer dat de laatste 11 foto's niet getoond zijn en t bandje steeds dezelfde 23 foto's herhaalde ipv 34. Was erg jammer en storend. Ook had ik graag geweten dat mn moeder in rotterdam gebracht was en niet in dordrecht zoals wij dachten.
Beste M,
Dank voor de genomen moeite om een beoordeling in te vullen.
De foto's (en de muziek) zijn door u bij het crematorium afgeleverd. Het crematorium test de stukken en speelt ze vervolgens af tijdens de plechtigheid.
Als uitvaartondernemer vinden wij dit uiteraard zeer vervelend en begrijpen uw teleurstelling volledig.
Wij hadden dit helaas niet kunnen voorkomen aangezien het crematorium de muziekstukken afspeelt en niet wij als uitvaartondernemer.
Wij hebben reeds contact met het crematorium opgenomen om na te gaan wat er precies fout is gegaan.
Wij hebben uw moeder overgebracht naar onze locatie t.b.v. de laatste verzorging en de gekoelde bewaring.
Het spijt ons als u niet duidelijk genoeg is verteld waar die locatie dan is.
Wij zullen in de komende dagen nog persoonlijk contact met u opnemen.
Oprechte groet,
Uitvaart24
Jan-Jaap Palma