Wat vinden onze opdrachtgevers van Uitvaart24?

Wij vinden het belangrijk om te weten wat onze opdrachtgevers van ons en onze dienstverlening vinden. Hierdoor zijn eerdere ervaringen niet allen inzichtelijk voor anderen, maar kunnen wij onze dienstverlening constant verbeteren. Omdat wij geloven in heldere communicatie zijn alle ervaringen voor iedereen inzichtelijk en maken wij gebruik van Klantenvertellen voor het verzamelen van reviews.

De meest recente reviews kunt u hier onder vinden.

Wenst u een beoordeling te schrijven? Of heeft u een vraag naar aanleiding van het lezen van een ervaring? Maak dan de keuze uit één van de onderstaande opties.

Goed begeleiding vooraf niet tevreden over de uitvaart zelf

We zijn goed tevreden over de begeleiding van Uitvaart 24 vanaf het moment van overlijden tot aan de crematie. De zondag dat wij in het uitvaartcentrum in Amsterdam konden komen voor het afscheid was heel goed geregeld, daar hebben wij een goed gevoel over. Waar we (voor een deel) geen goed gevoel over hebben is de crematie zelf. Toen wij aankwamen bij het crematorium was er niemand die ons even opving. Wij moesten zelf in het gebouw maar zoeken waar we moesten zijn. Dat geeft een heel onprettig gevoel als je toch al zenuwachtig bent en de weg niet weet. Toen we in de zaal kwamen, waren ze juist op dat moment met de kist bezig om het op zijn plek te zetten. Dat vonden wij niet fijn en daarna werden wij in een heel klein kamertje gezet om daar te wachten. Het is dat wij een kleine familie zijn maar anders kan je daar niet eens fatsoenlijk even zitten. We werden dus niet echt op ons gemak gesteld. En tijdens de dienst moesten wij Michael een keer corrigeren, er was niet goed met hem afgestemd dat niemand met de kist meeliep behalve wij dan. We kregen de indruk dat hij niet goed genoeg was ingelicht ondanks dat ik een aantal keren telefonisch en app contact gehad hebt met hem. We willen jullie adviseren om een familie maar met 1 persoon contact te laten hebben, dus diegenen die thuis komt praten over alles dat hij/zij ook de dienst doet zodat er geen misverstanden zijn en je een beetje het gevoel hebt dat diegenen je een klein beetje kent. Daar was nu geen sprake van en dat is niet prettig.

Jeannette 13 juni 2024

Goed en vakkundig uitvaart

Geheel onverwachts een uitvaart regelen is zwaar. Uitvaart 24 hebben mij uitstekend geholpen. Ze hebben alles geregeld wat moest , snel en duidelijk. Meelevend en sympathiek personeel. Bedankt Uitvaart 24

Jacqueline 13 juni 2024

Heel tevreden over de prima manier waarop de uitvaart door Uitvaart24 uitgevoerd is.

Ik wilde een sobere uitvaart tegen een goede prijs. Dat is gerealiseerd door Uitvaart24. De uitvaartleider was zeer bekwaam en leidde het proces in goede banen.

Wim 13 juni 2024

Prima verzorging

De uitvaart is van begin tot eind prima verlopen. Speciale dank voor de uitvaartleider die zeer respectvol en vakkundig alles begeleid heeft. Dank hiervoor.

Cees Groot 13 juni 2024

Perfecte begeleiding in een toch altijd treurig proces

Uitvaart24 was snel aanwezig en heeft de uitvaart van mijn vader perfect begeleid. Ik wilde graag een rustige, sobere plechtigheid (hij is 97 geworden dus weinig bezoekers meer). Toon werd meteen goed opgepakt. Een bijzonder compliment voor de uitvaartbegeleider Maikel. Hij is een bijzonder mens en zo ongelofelijk goed in staat je door die dag heen te helpen. Ik kon me die dag geen betere support voorstellen dan wat hij deed.

André 13 juni 2024

Een prachtige uitvaart. Michael was de uitvaartverzorger, een topper!

Op 24-12-2021 heeft onze vader dankzij uitvaart24, en met name Michael een prachtige uitvaart gehad. Michael heeft ervoor gezorgd dat alles voor de familie persoonlijk en warm uitgevoerd werd. Hartelijk dank namens ons allemaal!

Paul Ouwerkerk 13 juni 2024

Duidelijk en snelle service

Prijs en kwaliteit is prima. Online is misschien wat onpersoonlijk, maar wel duidelijke uitleg en snelle service.

Irma 13 juni 2024

Goed te woord gestaan maar totaal niet met gevoel

Na het onverwachte overlijden van mijn vader heb ik uitvaart24 gebeld om ons op weg te helpen, omdat mijn vader nier verzekerd was. Ze waren snel bij ons. Omdat wij overwelmd waren van de gebeurtenis hebben wij achteraf het gevoel gehad dat zij misbruik hebben gemaakt van de gebeurtenis. Ze hebben ons niet goed geïnformeerd over bv. de bloemen (prijs, het brengen). Over de uitvaart ceremonie werd ons verteld over de opname, daar hebben wij ingestemd maar achteraf was alleen een audio opname. Diep teleur gesteld waren wij. Mijn vader is thuis opgebaard en in al die dagen hebben wij niemand gezien of gehoord. Zijn de kleine dingen misschien maar voor ons belangrijk. Op de dag van de uitvaart kwamen 2 mensen mijn vader ophalen, de kist moest van het ene karretje naar de andere overgezet worden. De kist werd op de grond neergezet en dat vonden wij een naar gezicht.

Reactie van Uitvaart24:

Geachte mevrouw Schiavetta,

Wat oprecht vervelend dat u het gevoel heeft gehad dat wij misbruik hebben gemaakt van het overlijden van uw vader.
Wij trachten juist heel open te communiceren over de mogelijkheden en de kosten.
Dat is waar wij voor staan en ons juist in onderscheiden binnen de uitvaartbranche. Dat u een ander gevoel heeft raakt mij oprecht en vindt ik voor u zeer vervelend, maar dat is echt niet wie en hoe wij zijn.

Zo bevestigen wij alle besproken wensen én kosten na de bespreking per e-mail en wordt u door een andere medewerker gebeld of alles naar wens is gegaan m.b.t. de bespreking en daarmee het contact met onze uitvaartleider.

Wij hanteren exact dezelfde prijs die Topbloemen hanteert en rekenen geen kosten voor het brengen dus vrees dat hier sprake is van verwarring die wij graag in een persoonlijk gesprek willen ophelderen voor u.

Bij het crematorium verstrekken ze, en daar heeft u volkomen gelijk in dat dat niet meer van deze tijd is, een geluidsopname en geen beeldopname.

Na het bespreken van de uitvaart hebben wij de dag erna contact gehad en ook in de dagen daarna is er contact geweest om de invulling van de uitvaart verder vorm te geven. Jammer dat u dat niet zo heeft ervaren. Wij komen graag met u in contact om uw ervaring hierin beter te begrijpen zodat wij hier iets mee kunnen doen voor in de toekomst.

Dat de uitvaartkist op de grond is gezet is inderdaad een naar gezicht en ik betreur dat u daar getuige van bent gewenst. Mijn excuus daarvoor.

Onze directeur, Adri Grommé, zal begin volgende week telefonisch contact met u opnemen om uw ervaringen te bespreken en kijken hoe wij uw gevoel van onvrede op sommige punten kunnen wegnemen.

Dank voor het delen van uw feedback en wij komen met een passende oplossing,

Jan-Jaap Palma
Uitvaart24

Claudia Schiavetta 13 juni 2024

Goed

Alles goed geregeld en uithanden genomen. Respect voor de manier van rouwen van de nabestaanden.

H.Vermolen 13 juni 2024

Respectvol

Aardige mensen, rustig, luisterend oor, meedenkend, deskundig en respectvol.

JMB 13 juni 2024

Gewoon goed. Correct en vriendelijk.

Goede prijs kwaliteit verhouding. Komen afspraken na.

Wilma 13 juni 2024

Uitstekend naar onze wensen en verwachtingen voldaan

Uitvaart 24 heeft uitstekend naar mijn verwachting geleverd. Mijn vader was niet erg hoog verzekerd daarom moest ik verder kijken naar een goedkopere uitvaart verzorger. We hadden niet veel wensen maar konden met een lager bedrag toch fijn afscheid nemen met een klein groepje mensen. in een fijne rustige omgeving met koffie en thee en zo nog afscheid hebben kunnen nemen van mijn vader. heel erg tevreden.

Danny 13 juni 2024

Heel prettig

Zeer goed en fijn, geholpen door deze medewerkers met alles kom wanneer nodig is weer bij deze uitvaart terecht

Hans 13 juni 2024

Heel netjes

Keurig geholpen en aan al onze keuze voldaan

Yvonne 13 juni 2024

Goede verzorging en betrokkenheid.

De totale verzorging en begeleiding van de uitvaart van onze moeder is ons over het algemeen goed bevallen.De uitvaartbegeleider Maikel heeft ons zeer goed begeleid. Hij was zeer betrokken.En heeft ons goed geholpen bij het verwezenlijken van de wensen van onze moeder .Ons enige punt van kritiek is dat dat de Vito waarin onze moeder werd vervoerd verschillende deuken vertoonde.Dit vonden wij niet kunnen.Bovendien werden de bloemstukken nogal ruw en gehaast in de auto gezet met als gevolg een aantal geknakte bloemen.Dit zou naar ons idee wat met meer respect en geduld uitgevoerd kunnen worden . Maar prijs/kwaliteit verhouding is prima.

Marja 13 juni 2024