Met meer dan 2.250 reviews beoordeeld met een 9,6
24 uur per dag persoonlijk bereikbaar
Altijd volledige keuzevrijheid

Wat vinden onze opdrachtgevers van Uitvaart24?

Wij vinden het belangrijk om te weten wat onze opdrachtgevers van ons en onze dienstverlening vinden. Hierdoor zijn eerdere ervaringen niet allen inzichtelijk voor anderen, maar kunnen wij onze dienstverlening constant verbeteren. Omdat wij geloven in heldere communicatie zijn alle ervaringen voor iedereen inzichtelijk en maken wij gebruik van Klantenvertellen voor het verzamelen van reviews.

De meest recente reviews kunt u hier onder vinden.

Wenst u een beoordeling te schrijven? Of heeft u een vraag naar aanleiding van het lezen van een ervaring? Maak dan de keuze uit één van de onderstaande opties.

Wij hebben ons kind een fijn afscheid mogen geven.

Fijne samenwerking. Anita is empatisch, begripvol en vriendelijk.

Rich Gisteren

Zeer goed verzorgd vriendelijk personeel

Zeer goed verzorgd

Jaap 25 juni 2026

Zeer persoonlijk, professioneel en eerlijke service

We komen zeker nog een keer bij jullie terug :-)

Manuel 24 juni 2026

Uitsekend.

Mijn man wilde alleen en in alle stilte gecremeerd worden. Niemand wilde hij erbij. Zijn stoffelijk overschot werd binnen enkele uren opgehaald door twee medewerksters die heel vakkundig en piëteitvol te werk gingen. Een troostend woord en alle aandacht voor de nabestaanden was oprecht. Verder heeft Uitvaart 24 alle papierwerk voor ons gedaan, wat het een stuk makkelijker heeft gemaakt. Ik weet dat mijn man een verzorgde crematie heeft gehad na 10 dagen. Ik kan Uitvaart 24 oprecht aanbevelen. Ook de kosten waren van dien aard dat wij ons nergens zorgen over hoefden te maken wat het rouwproces positief heeft beïnvloed

Anne 24 juni 2026

Alles volgens afspraak verlopen.

Alles was zeer correct en goed verzorgd.

Henk 23 juni 2026

Zeer netjes behandeld en een goed verzorgende uitvaart

Ik werd ontlast van een heleboel zaken. Een goed verzorgde uitvaart. Ze namen op de juiste momenten contact met mij op. Gaf me veel vertrouwen.

P.Heemskerk 12 juni 2026

Duidelijk en snel

Ze communiceren duidelijk en houden je van de voortgang op de hoogte. Ze komen de afspraken na en zijn heel vriendelijk en meelevend.

Monique 12 juni 2026

Geweldige service en aardige mensen

De service is perfect en de medewerkers zijn zo aardig en meedenkend. de uitvaart was zo mooi en alles was perfect geregeld.

Andre 09 juni 2026

Keurig tot in de puntjes verzorgd

Zeer liefdevol en vriendelijke uitvaartbegeleidster. Adequaat handelen bij een klein foutje van de bloemist

Peter 09 juni 2026

Zeer goed geregeld allemaal.

Wij werden begeleid door Monique. We hebben daar hele fijne (en gezellige) gesprekken mee gehad en zij heeft alles zeer goed voor ons geregeld. Heel geduldig en met verstand van zaken heeft zij een eenvoudige uitvaart toch heel persoonlijk gemaakt. Van een "bruine fruitschaal" tot een kleine afbeelding van de "Minions" in de Rouwkaart met "blauwe druifjes" omdat mijn zus daar altijd zo om kon lachen. Ben een aantal weken later ook nog eens gebeld voor een evaluatie gesprek, heel netjes. Ik kan Uitvaart 24 zeker aanbevelen!

Gerda 05 juni 2026

Gewoon simpel en netjes zoals gewenst door de overledene

Wij houden van korte en eenvoudige uitvaarten dus dit past perfect bij onze wensen

Martin 05 juni 2026

Uitstekende Uitvaart onderneming

Van A tot Z is de uitvaart van mijn onlangs overleden echtgenoot uitstekend en waardig verzorgd.

C Trap-Schotman 03 juni 2026

Warm, betrokken en altijd bereikbaar — een steun van onschatbare waarde in een moeilijke tijd.”

Review: Wij kijken met veel dankbaarheid terug op de begeleiding door Uitvaart 24 tijdens een moeilijke periode. Vanaf het eerste contact voelden wij ons gehoord, gesteund en op een warme en respectvolle manier begeleid in het hele proces. De betrokkenheid was oprecht en persoonlijk, waardoor alles met veel zorg en aandacht werd geregeld. Ook de bereikbaarheid was uitstekend; op ieder moment konden wij terecht met vragen en werd er snel en duidelijk gereageerd. Dankzij hun professionele én menselijke aanpak konden wij in alle rust afscheid nemen van onze dierbare. Wij zijn enorm tevreden en kunnen hen van harte aanbevelen.

Danielle 28 mei 2026

Fantastische begeleiding gehad voor een hele mooie uitvaart

Na een plotselinge overlijden van onze dierbare, kwamen we terecht in een onbekende wereld. Vanaf het eerste telefonische contact, werd ik enorm goed begeleid in alle stappen, keuzes en kreeg ik veel ondersteuning van Anneke Kroon, de uitvaart begeleider. Zij heeft mij elke dag gebeld om te kijken hoe het met mij ging, of ze nog iets kon doen voor mij en we hebben een hele mooie dienst samen ervan gemaakt. Het voelde alsof er constant iemand mijn hand vast hield, wat ik als zeer prettig heb ervaren. Nogmaals enorm bedankt voor alles!

Gabriella 28 mei 2026

Een prettige ervaring ondanks de treurige omstandigheden waardoor ik kennis heb gemaakt met deze org

Wat fijn om iemand te hebben die alle zaken rondom de uitvaart helder en duidelijk uitlegt van begin tot het einde. Op deze manier kon ik met mijn moeder en zus mooi en rustig afscheid nemen van mijn vader. In alle emoties en vragen die spelen bleef ze lief, begripvol en rustig rekening houdend met onze behoeftes. Een fijne ervaring ondanks de treurige omstandigheden van het verlies van mijn lieve vader.

Daenne 27 mei 2026