Wat vinden onze opdrachtgevers van Uitvaart24?
Wij vinden het belangrijk om te weten wat onze opdrachtgevers van ons en onze dienstverlening vinden. Hierdoor zijn eerdere ervaringen niet allen inzichtelijk voor anderen, maar kunnen wij onze dienstverlening constant verbeteren. Omdat wij geloven in heldere communicatie zijn alle ervaringen voor iedereen inzichtelijk en maken wij gebruik van Klantenvertellen voor het verzamelen van reviews.
De meest recente reviews kunt u hier onder vinden.
Wenst u een beoordeling te schrijven? Of heeft u een vraag naar aanleiding van het lezen van een ervaring? Maak dan de keuze uit één van de onderstaande opties.
Super bedankt!
Mijn ervaring is dat ik een goed gevoel heb overgehouden aan de uitvaart. Alle punten die ik heb aangegeven zijn naar volle tevredenheid verlopen. Maar ook de betrokkenheid, deskundigheid en het goede gevoel dat ikzelf en mijn partner er aan hebben overgehouden.
Jan Jaap en Anita hebben me ontzorgd zover ze konden
In paniek savonds Jan Jaap aan de telefoon en zei het komt goed. Volgende dag Anita op bezoek. Wat een geweldige vrouw, zo lief en ondersteunend. En wat heeft ze het goed gedaan op de crematie, niets dan lof!!
Zeer netjes en oprecht geholpen, niets is te veel
Zeer open en netjes verzorgd, open en duidelijke afspraken, erg fijn @
Geen goed gevoel aan overgehouden
Mijn vader had vorig jaar contact voor een crematie in stilte voor mijn moeder. Vorige week overleed mijn moeder nog vrij onverwachts. Mijn zus had toen contact met jullie. Dat verliep goed. Maar op de dag dat ze opgehaald zou worden kwam de auto een uur te laat vanwege een fout in de planning. Heel slordig. Want in het verzorgingshuis moesten ze ook ineens hun planning omgooien. Vervolgens werd ze tot onze verbazing met een brancard opgehaald. De bloemstukken pasten daar niet op dus die werden vooraf maar in de auto gelegd waardoor niemand ze zag. Toen ik de dag erna belde werd me verteld dat dit aan mijn zus was doorgegeven. Echter kon zij dit niet herinneren. Ze zou pas in het uitvaartcentrum in een kist worden gelegd. Waarom kon dit niet gelijk? Dat vonden wij wel vreemd. Nu kwam het een beetje armoedig over, zeker zonder bloemen er bovenop. Dat en doordat de auto al een uur te laat hebben wij er geen goed gevoel aan overgehouden.
Geachte mevrouw,
Wij vinden het spijtig te vernemen dat uw ervaring met ons niet volledig naar wens is verlopen. Het is inderdaad door een fout binnen onze planning dat wij een uur te laat waren. Hiervoor willen wij onze welgemeende excuses aanbieden.
Wij begrijpen dat dit extra stress heeft veroorzaakt in een emotionele situatie. Dit had niet mogen gebeuren en wij nemen dit intern mee om dergelijke fouten in de toekomst te voorkomen.
Uiteraard zijn wij het gesprek aangegaan met uw zus en hebben wij haar reeds onze oprechte excuses aangeboden.
Binnen de uitvaartbranche is veelal de standaard werkwijze om het overbrengen van een overledene te verzorgen met een brancard, tenzij er vooraf expliciet andere wensen worden besproken. Wij begrijpen dat dit voor u als onverwacht en wellicht onbevredigend is ervaren. Wij hadden hier beter over kunnen communiceren en zullen hier in de toekomst extra alert op zijn. Wij vinden het zeer spijtig dat u hierdoor geen goed gevoel aan het afscheid heeft overgehouden.
Mocht u verdere vragen of opmerkingen hebben, dan staan wij uiteraard open voor een gesprek.
Met oprechte groet,
Met vriendelijke groet,
Edwin Poel
Uitvaart24
Verzorging naar wens
Ik had bij het naderend overlijden van mijn moeder een gevoel over hoe ik aan de wens van mijn kon voldoen en ook aan die van mijzelf. Uitvaart24 heeft daar uitstekend in voorzien toen het uiteindelijke overlijden heeft plaatsgevonden. Duidelijke afspraken en geen opdringerige poespas. Zo had ik het voor ogen.
Binnen korte tijd mooie uitvaart gerealiseerd
Anneke heeft ons in korte tijd erg goed geholpen in het realiseren van een mooie uitvaart. Het was erg fijn om haar erbij te hebben.
Vriendelijke mensen
Mijn vader is in het ziekenhuis overleden en heeft een stille crematie gekregen, omdat mijn moeder dat graag wilde. Ik kan dus niets zeggen over vervoer, verzorging, ceremonie etc. Wat ik wel kan zeggen is dat de mensen aan de telefoon erg vriendelijk en makkelijk bereikbaar waren. Ik was erg overstuur maar daar schrikken ze niet van. De informatie die we via post en mail kregen toegestuurd was duidelijk. Uitvaart24 heeft ook de aangifte bij de gemeente verzorgd en dat is ook prima gegaan.
Alles keurig geregeld voor een zeer schappelijke prijs
Sobere maar keurige uitvaart
Mooi
De uitvaart was mooi en netjes geregeld. Angelique Fossen is een hele lieve vrouw, die precies weet wat nodig is .
Empathisch, zeer snel, betaalbaar en volgens afspraak
Binnen 4 dagen na overlijden was al de uitvaart en alle zaken geregeld. Wij hebben gekozen voor Crematie Compact en zijn meer dan tevreden over het contact en de verdere organisatie.
Zeer tevreden.
Vriendelijk professionele medewerkers, Corinne en Maikel. Er werd goed geluisterd naar de wensen. De afwikkeling was snel en soepel. De uitvoering was exact zoals wij het voor ogen hadden.
Warm, hartelijk en denken met je mee
Verschillende uitvaartcentra benaderd en bij uitvaart 24 kreeg ik direct een goed gevoel. Mijn gevoel bleek te kloppen. We hadden het niet beter kunnen doen voor het afscheid van mijn vader
Perfecte uitvaart
Hele goede ervaring met zeer kundige en vriendelijke mensen , ik kan uitvaart 24 dan ook aan iedereen aanbevelen . Ook hele goede en keurige nazorg . Geen enkele op of aanmerkingen.
Alles perfect geregeld
Tot in de puntjes top
Heel geruststellend
Alle wensen van onze kant en mogelijkheden van u kant werden uitgebreid en rustig besproken en evt nog op de mail gezet. Ook de ruimte die u bood was keurig verzorgd en warm. Mijn vader lag er keurig netjes bij. Ondanks dat de locatie zich op een industrieterrein bevindt merk je daar eenmaal binnen niets van. Dank jullie wel voor alle goede zorgen!